Internetowy serwis informacyjny Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu 2019-11-14
 
 
      Menu Główne
      Aktualności
      Terminy wypłat świadczeń
      Świadczenia
      Druki
      Wymagane dokumenty
      Prawo
      Telefony zaufania
      Ważne adresy
      Polecane strony
      Przemoc
      Projekty współfinansowane           z EFS
      Karta Dużej Rodziny
      Klub Seniora Złota Jesień
      Przetargi
      Nabory na stanowiska
      Biuletyn Informacji Publicznej
      RODO
      Kontakt
Listopad 2019
  Przetargi - archiwum
   Brak bieżących publikacji. Oglądasz archiwum (7 pub.)

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W ZAKRESIE CZĘŚCI IV

2019-03-08

Poniec, dnia 08-03-2019 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Krobska 45a
64-125 Poniec

I-ZP.252.1.2019

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ W ZAKRESIE CZĘŚCI IV


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 1986 z późn.zm.) - w skrócie „Pzp”, Zamawiający – Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługi prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Pt: "Nie jesteśmy sami –kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych z gminy Poniec- świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich" w zakresie część IV "Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej" wybrano ofertę:


Spółdzielni Socjalnej „ARKA”
Ul. Kolejowa 24
63-800 Gostyń


Cena oferowana: 27.500,00 zł netto
Cena oferowana: 27.500,00 zł brutto

Uzasadnieniem wyboru oferty jest uzyskanie najwyższej liczby punktów wg określonego kryterium oceny ofert: kryterium cena-60%, doświadczenie-40%.
W postępowaniu przetargowym złożono 2 oferty.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert zgodnie z art.92 ust.1 pkt.1 ww. ustawy.


Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty netto
(waga 60%)

Doświadczenie
(waga - 40%)

Suma punktów

1.

UNIFUND Sp. z o.o.
Os. Bohaterów Września 1a/c
31-620 Kraków

OFERTA ODRZUCONA

2.

Spółdzielnia Socjalna „ARKA”
ul. Kolejowa 24
63-800 Gostyń

27.500,00zł.
60 pkt

od 201 godzin usług i więcej
- 40 pkt

100 pkt


Odrzucono 1 ofertę:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

W dniu 21 lutego 2019r. zamawiający wezwał Wykonawcę - UNIFUND Sp. z o.o. , Os. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków do złożenia wykazu osób skierowanych do realizacji usług asystenckich na poparcie wcześniej złożonych oświadczeń w terminie do dnia 28 lutego 2019r. do godziny 11.00 w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej.

Korespondencja z firmy UNIFUND Sp. z o.o. , Os. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków wpłynęła do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu w dniu 28.02.2019r. o godzinie 11.29 ( została dostarczona przez listonosza).

Zatem wykonawca przedstawił dokument dotyczący posiadania zdolności technicznych lub zawodowych wymaganych w niniejszym postępowaniu tylko nie w wyznaczonym terminie. W związku z tym nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu( zał. nr 5 posiadanie osób zdolnych do wykonania usługi)-art.24 ust.1 pkt 12 w związku z powyższym wykonawca podlega wykluczeniu.

Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie mogła być zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. nie krótszym niż 5 dni tj. 13.03.2019r od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w związku ze sposobem zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.



Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej

w Poniecu

mgr Hanna Konieczna




Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

2019-03-04

Poniec, dnia 04-03-2019 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Krobska 45a
64-125 Poniec


I-ZP.252.1.2019

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 1986 z późn.zm.) - w skrócie „Pzp”, Zamawiający – Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługi o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku „Prawo Zamówień Publicznych” (tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 1986 z późn.zm.) „Nie jesteśmy sami –kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych z gminy Poniec- świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich”

1) w części 1 zamówienia jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę złożoną przez Spółdzielnię Socjalną „ARKA” która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium - doświadczenie i otrzymała 100,00 pkt:

Wykonawcy, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

Wykonawca – UNIFUND Sp. z o.o. , Os. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków
1) punktacja przyznana w kryterium cena – 52,17 pkt,
2) punktacja przyznana w kryterium doświadczenie – 40,00 pkt,
3) łączna punktacja – 92,17 pkt.

Wykonawca – Spółdzielnia Socjalna „ARKA”, ul. Kolejowa 24, 63-800 Gostyń
1) punktacja przyznana w kryterium cena – 60,00 pkt,
2) punktacja przyznana w kryterium doświadczenie – 40,00 pkt,
3) łączna punktacja – 100,00 pkt.
W przypadku części 1 zamówienia nie został wykluczony żaden wykonawca i nie zostały odrzucone żadne oferty.

2) w części 2 zamówienia jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę złożoną przez Spółdzielnię Socjalną „ARKA”, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium - doświadczenie i otrzymała 100,00 pkt:

Wykonawcy, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

Wykonawca – UNIFUND Sp. z o.o, os. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków
1) punktacja przyznana w kryterium cena – 54,55 pkt,
2) punktacja przyznana w kryterium doświadczenie – 40,00 pkt,
3) łączna punktacja – 94,55 pkt.

Wykonawca – Spółdzielnia Socjalna „ARKA”, ul. Kolejowa 24, 63-800 Gostyń
1) punktacja przyznana w kryterium cena – 60,00 pkt,
2) punktacja przyznana w kryterium doświadczenie – 40,00 pkt,
3) łączna punktacja – 100,00 pkt.
W przypadku części 2 zamówienia nie został wykluczony żaden wykonawca i nie zostały odrzucone żadne oferty.

3) w części 3 zamówienia jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę złożoną przez Spółdzielnię Socjalną „ARKA” która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium - doświadczenie i otrzymała 100,00 pkt:

Wykonawcy, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:
Wykonawca – UNIFUND Sp. z o.o, os. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków
1) punktacja przyznana w kryterium cena – 55,81 pkt,
2) punktacja przyznana w kryterium doświadczenie – 40,00 pkt,
3) łączna punktacja – 95,81 pkt.

Wykonawca – Spółdzielnia Socjalna „ARKA”, ul. Kolejowa 24, 63-800 Gostyń
1) punktacja przyznana w kryterium cena – 60,00 pkt,
2) punktacja przyznana w kryterium doświadczenie – 40,00 pkt,
3) łączna punktacja – 100,00 pkt.
W przypadku części 3 zamówienia nie został wykluczony żaden wykonawca i nie zostały odrzucone żadne oferty.

Zamawiający informuje, że podpisanie umowy nastąpi po upływie terminu, o którym mowa z art. 94 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych



Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej

w Poniecu

mgr Hanna Konieczna




Protokół z otwarcia ofert

2019-02-19



Poniec, dnia 18-02-2019 rok

Znak sprawy: I-ZP.252.2019-02-18

Protokół
z otwarcia ofert w dniu 18-02-2019r. o godz. 10.15

w sprawie:
realizacji zamówienia publicznego „ Nie jesteśmy sami – kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych z gminy Poniec – świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich” w trybie przetargu nieograniczonego.

1. W dniu 18-02-2019r. o godzinie 10.15 w pokoju otwarcia ofert w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu przy ul. Krobskiej 45a odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem nr 3/2019 Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu z dnia 30-01-2019r. w składzie :
Karina Mietlińska – Przewodniczący Komisji
Beata Jankowiak – Członek Komisji
Jolanta Ostach – Sekretarz Komisji

Przedmiotem posiedzenia było otwarcie ofert złożonych przez wykonawców w terminie od dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych ( 31-01-2019r. ) do dnia 18-02-2019r. do godz. 10.00 uczestniczących w procesie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego zamieszczonego na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu oraz BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu .

2. Komisja Przetargowa stwierdziła, że w terminie składania ofert, tj. do dnia 18-02-2019r. do godz. 10.00 wpłynęły 2 oferty.

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji poinformował jakie kwoty przeznaczył na realizację zamówienia i tak:
I część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 godz./ na miesiąc ( 16 godz. w miesiącu dla jednego uprawnionego ) tj, ok. 3520 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r. – 70.400,00zł.
II część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 godz./ na miesiąc ( 16 godz. w miesiącu dla jednego uprawnionego ) tj, ok. 3520 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r. – 70.400,00zł.
III część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 godz./ na miesiąc ( 16 godz. w miesiącu dla jednego uprawnionego ) tj, ok. 3520 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r. – 70.400,00zł.
IV część zamówienia: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej. Liczba osób objętych wsparciem: minimum 5 osób niepełnosprawnych. Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 10 godz./ na miesiąc tj. ok. 50 godz. w miesiącu, przewidywana liczba godzin zegarowych usługi: 1100 godzin. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020r. – 27.500,00zł.

4. Otwarcie ofert nastąpiło o godz. 10.15 w dniu 18-02-2019r. w pokoju otwarcia ofert w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu przy ul. Krobskiej 45a w obecności Komisji przetargowej, której członkowie złożyli oświadczenia na drukach ZP-11.

5. Po otwarciu ofert Przewodniczący Komisji podał następujące dane:
nazwę i adresy Wykonawców,
cenę ofertową.

6. Ofertę złożyli następujący wykonawcy:
I część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 godz./ na miesiąc ( 16 godz. w miesiącu dla jednego uprawnionego ) tj, ok. 3520 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r.



Lp.Nazwa i adres siedziby WykonawcyCena za
1 godz. usługi netto
PodatekCena za
1 godz. usługi brutto
Łączna wartość zamówienia nettoPodatekŁączna wartość zamówienia brutto
1.UNIFUND SP. Z O.O.
Os. Bohaterów Września 1A/C
31-620 Kraków
23,00 złzwolniony23,00 zł80.960,00 złzwolniony80.960,00 zł
2.Spółdzielnia Socjalna „ARKA”
ul. Kolejowa 24
63-800 Gostyń
20,00 złzwolniony20,00 zł70.400,00 złzwolniony70.400,00 zł


II część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 godz./ na miesiąc ( 16 godz. w miesiącu dla jednego uprawnionego ) tj, ok. 3520 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r.



Lp.Nazwa i adres siedziby WykonawcyCena za
1 godz. usługi netto
PodatekCena za 1 godz. usługi bruttoŁączna wartość zamówienia nettoPodatekŁączna wartość zamówienia brutto
1.UNIFUND SP. Z O.O.
Os. Bohaterów Września 1A/C
31-620 Kraków
22,00 złzwolniony22,00 zł77.440,00 złzwolniony77.440,00 zł
2. Spółdzielnia Socjalna „ARKA”
ul. Kolejowa 24
63-800 Gostyń
20,00 złzwolniony20,00 zł70.400,00 złzwolniony70.400,00 zł


III część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 godz./ na miesiąc ( 16 godz. w miesiącu dla jednego uprawnionego ) tj, ok. 3520 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020r.



Lp.Nazwa i adres siedziby WykonawcyCena za
1 godz. usługi netto
PodatekCena za 1 godz. usługi bruttoŁączna wartość zamówienia nettoPodatekŁączna wartość zamówienia brutto
1.UNIFUND SP. Z O.O.
Os. Bohaterów Września 1A/C
31-620 Kraków
21,50 złzwolniony21,50 zł75.680,00 złzwolniony 75.680,00 zł
2. Spółdzielnia Socjalna „ARKA”
ul. Kolejowa 24
63-800 Gostyń
20,00 złzwolniony20,00 zł70.400,00 złzwolniony70.400,00 zł


IV część zamówienia: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej. Liczba osób objętych wsparciem: minimum 5 osób niepełnosprawnych. Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 10 godz./ na miesiąc tj. ok. 50 godz. w miesiącu, przewidywana liczba godzin zegarowych usługi: 1100 godzin. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020r.



Lp.Nazwa i adres siedziby WykonawcyCena za
1 godz. usługi netto
PodatekCena za 1 godz. usługi bruttoŁączna wartość zamówienia nettoPodatekŁączna wartość zamówienia brutto
1.UNIFUND SP. Z O.O.
Os. Bohaterów Września 1A/C
31-620 Kraków
24,50 złzwolniony24,50 zł26.950,00 złzwolniony 26.950,00 zł
2. Spółdzielnia Socjalna „ARKA”
ul. Kolejowa 24
63-800 Gostyń
25,00 złzwolniony25,00 zł27.500,00 złzwolniony27.500,00 zł


7. Zamawiający przypomina, że Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej protokołu z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.



Protokołowała: Jolanta Ostach

Zatwierdził: Hanna Konieczna Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu




OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

2019-02-05


Ogłoszenie nr 540022820-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.

Poniec:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 509046-N-2019
Data: 31/01/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 41117504600000, ul. ul. Krobska  , 64125   Poniec, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 731 318, e-mail opsponiec@o2.pl, faks 655 731 318.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
opsponiec@o2.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: I część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. II część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. III część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. IV część zamówienia: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej Liczba osób objętych wsparciem: minimum 5 osób niepełnosprawnych Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 10 h/miesiąc tj. ok.50 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 1100 h. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
W ogłoszeniu powinno być: I część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3520 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. II część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3520 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. III część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3520 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r IV część zamówienia: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej Liczba osób objętych wsparciem: minimum 5 osób niepełnosprawnych Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 10 h/miesiąc tj. ok.50 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 1100 h. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08-02-2019, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18-02-2019, godzina 10:00

Dołączone pliki:

1) siwz po zmianach z dnia 5.02.19-1-1



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

2019-01-31

Ogłoszenie nr 509046-N-2019 z dnia 2019-01-31 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej:
"Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych
i niepełnosprawnych z gminy Poniec - świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych z gminy Poniec - świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 41117504600000, ul. ul. Krobska , 64125 Poniec, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 731 318, e-mail opsponiec@o2.pl, faks 655 731 318.
Adres strony internetowej (URL): www: poniec.opsinfo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www: poniec.opsinfo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www: poniec.opsinfo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i niepełnosprawnych z gminy Poniec - świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
II część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
III część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
IV część zamówienia: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej Liczba osób objętych wsparciem: minimum 5 osób niepełnosprawnych
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 10 h/miesiąc tj. ok.50 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 1100 h.
Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.

II.5) Główny kod CPV: 85311100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85311200-4
85312100-0

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: przewidywany okres w którym realizowane będzie zamówienie: od dnia podpisania umowy do 31-08-2020r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: -dot. Część I ,II, III zamówienia:Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.- zał. Nr 5 - dot. części IV zamówienia: Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj. zał. nr 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena brutto za zrealizowanie usług60,00
doświadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości zmian istotnych postanowień umowy w przypadku gdy:
1.Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1.1) stawki podatku od towarów i usług,
1.2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
1.3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.Zmiany opiekunek realizujących usługi opiekuńcze i lub/usługi asystenckie (pod warunkiem, że wykonawca wykaże Zamawiającemu, że osoby te spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
3.Zmiana ilości godzin sprawowanej opieki liczona łącznie w zakresie danej części zamówienia - dotyczy części każdej z części zamówienia tj, I, II, III i IV
4.Zmiana ilości podopiecznych w zakresie danej części zamówienia zmniejszenia lub zwiększenia tej liczby.
5. Zmiana podwykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wprowadzenie nowego podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca nie wskazał w ofercie części usług, które na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcy. Zmiana dopuszczalna jest pod warunkiem, że Podwykonawca wykaże, iż posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie niższe niż Wykonawca w zakresie powierzonego zakresu świadczonych usług.
6. Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) czas wykonania zmiany,
4) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,
7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni od upływu terminu składania ofert (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:
1
Nazwa:
Usługa opiekuńcza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 85311200-4, 85312100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za zrealizowania usługi60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
2
Nazwa:
Usługa opiekuńcza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 85311200-4, 85312100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za zrealizowanie usługi60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
3
Nazwa:
Usługa opiekuńcza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc (16 h w miesiącu dla jednego uprawnionego) tj. ok. 3560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 85311200-4, 85312100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za zrealizowania usługi60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
4
Nazwa:
Usługa asystenta osoby niepełnosprawnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej Liczba osób objętych wsparciem: minimum 5 osób niepełnosprawnych Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 10 h/miesiąc tj. ok.50 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 1100 h. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 85311200-4, 85312100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za zrealizowania usługi60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Dołączone pliki:

1) zał. nr 1 formularz ofertowy
2) Zał. nr 2 oswiadczenie o spełnianiu warunków
3) zał. nr 3 oswidczenie o niepodleganiu wykluczeniu
4) zał. nr 4 grupa kapitałowa
5) zał. nr 5 wykaz osób skierowanych do świadczenia usług
6) zał. nr 6 umowa usl. opiekuńcze
7) zał. nr 7 umowa-usł, asystenckie
8) Zał. nr 8 Karta usług opiekuńczych
9) Zał. nr 9 Karta Asystent
10) zał. nr 10 dziennik usług opiekunczych
11) zał. nr 11 dziennik usług asystenckich
12) Zał. nr 12 kontrakt trójstronny
13) swiz



Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

2012-12-20

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonywanie usług opiekuńczych dla osób z terenu miasta i gminy Poniec w roku 2013” (nr ogłoszenia w BZP: 466238-2012). Informacja do pobrania w załączeniu.

Dołączone pliki:

1) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty



Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

2012-11-22

Wykonywanie usług opiekuńczych dla osób z terenu miasta i gminy Poniec w 2013r.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w myśl art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz.U.Nr 175, poz. 1362 z póź.zm). na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego od poniedziałku do piątku, a w szczególnych sytuacjach od poniedziałku do niedzieli ( także w święta)
Świadczenie usług opiekuńczych dla około 13 osób, ilość godzin i dni w tygodniu w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorców. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego. Przewidywana ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wyniesie około 5.000 godzin.
Jest to pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc w utrzymaniu higieny osobistej, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, załatwianie innych spraw zleconych przez podopiecznego.

Dołączone pliki:

1) Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3) Zgoda na zatrudnienie miejscowych opiekunek
4) formularz ofertowy
5) projekt umowy
6) Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia
7) Oświadczenie o spełnianiu warunków


      Świadczenia
      Świadczenia rodzinne i zasiłki        dla opiekunów
      Świadczenie wychowawcze          (Rodzina 500 plus)
      Dobry start (300 dla ucznia)
      Jednorazowe świadczenie          (Za życiem)
      Pomoc Społeczna
      Fundusz alimentacyjny
      Dodatki mieszkaniowe           i dodatek energetyczny
      Druki
      Świadczenia rodzinne i zasiłki          dla opiekunów
      Świadczenie wychowawcze          (Rodzina 500 plus)
      Dobry start (300 dla ucznia)
      Jednorazowe świadczenie          (Za życiem)
      Pomoc Społeczna
      Fundusz alimentacyjny
      Dodatki mieszkaniowe           i dodatek energetyczny
      Wymagane dokumenty
      Świadczenia rodzinne i zasiłki          dla opiekunów
      Świadczenie wychowawcze          (Rodzina 500 plus)
      Dobry start (300 dla ucznia)
      Jednorazowe świadczenie          (Za życiem)
      Pomoc Społeczna
      Fundusz alimentacyjny
      Dodatki mieszkaniowe           i dodatek energetyczny

Get Adobe Flash player










 
 


 

 
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu. ul. Krobska 45a. 64-125 Poniec, tel./faks: (65)573-13-18

 
Korzystając z serwisu akceptujesz zasady wykorzystania plików cookies. więcej informacji