Internetowy serwis informacyjny Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu 2018-11-14
 
 
      Menu Główne
      Aktualności
      Terminy wypłat świadczeń
      Świadczenia
      Druki
      Wymagane dokumenty
      Prawo
      Telefony zaufania
      Ważne adresy
      Polecane strony
      Przemoc
      Karta Dużej Rodziny
      Klub Seniora Złota Jesień
      Przetargi
      Nabory na stanowiska
      Biuletyn Informacji Publicznej
      Przetwarzanie danych           osobowych
      Kontakt
Listopad 2018
  Nabory na stanowiska - archiwum
   Brak bieżących publikacji. Oglądasz archiwum (13 pub.)

Informacja o wyniku naboru na stanowisko pracownika socjalnego.

2018-06-20

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu, została wybrana:

Pani Beata Jankowiak, zam. Poniec.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Beata Jankowiak spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka uzyskała najwyższą liczbę punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej, według ustalonych kryteriów. Ponadto przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Beata Jankowiak posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do właściwego wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego.


Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Hanna Konieczna




Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektora ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych.

2018-06-20

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko podinspektora ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu, została wybrana:

Pani Patrycja Jańczak, zam. Kuczyna.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Patrycja Jańczak spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka uzyskała najwyższą liczbę punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej, według ustalonych kryteriów. Ponadto przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Patrycja Jańczak posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do właściwego wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych.

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Hanna Konieczna




Nabór na stanowisko asystenta rodziny

2018-06-05

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu
ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY


Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie
Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2018 r.
Okres zatrudnienia: od czerwca 2018 r. do 31.12.2018 r. (z możliwością kontynuowania umowy w kolejnych latach)

1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) posiadanie:
- wykształcenia wyższego o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
lub
- wykształcenia wyższego na dowolnym kierunku, uzupełnionego szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną
lub
- wykształcenia średniego i szkolenia z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanie co najmniej 3-letniego stażu pracy z dziećmi lub rodziną.
g) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
h) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
f) umiejętność współpracy w zespole,
g) odporność na sytuacje stresowe,
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną
i) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,
j) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną

3. Preferowane cechy osobowościowe kandydata:
a) empatia
b) komunikatywność
c) odpowiedzialność
d) kreatywność
e) obowiązkowość
f) rzetelność
g) zaangażowanie i odporność na stres
h) zdolności organizacyjne

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.
Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie:
- współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta, itp.,
- pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych,
- pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,
- merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
- pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,
- motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.
Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny w różnych godzinach dnia, między godziną 900 a 2000, ale może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania między godz. 900 a 2000 - zgodnie z harmonogramem usług ustalonych wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny będzie wykonywać usługę w różnych godzinach dnia od poniedziałku do piątku .

5. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie - kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
4. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku asystenta rodziny.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu, ul. Krobska 45a lub przesłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu” w terminie do dnia 29 czerwca 2018 r.

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

6. Postępowanie rekrutacyjne:
Po weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz dokonaniu wstępnej oceny merytorycznej, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu przy ul. Krobskiej 45 a.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na tablicy informacyjnej OPS w Poniecu oraz na stronie internetowej: www.poniec.opsinfo.pl

Poniec, dnia 04 czerwca 2018 r.




Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych

2018-05-08

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych.


I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
4. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows.
5. Umiejętność pracy pod presją czasu.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Nieposzlakowana opinia.
10. Prawo jazdy kat. B.
11. Dla osób nie posiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539).

II. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, w szczególności w ośrodku pomocy społecznej.
2. Bardzo dobra znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
3. Bardzo dobra znajomość programu SYGNITY - modułu FA i SW.
4. Umiejętność współpracy w zespole.
5. Dyspozycyjność.
6. Odpowiedzialność.
7. Kreatywność.
8. Wysoka kultura osobista.

III. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku obejmuje między innymi:
1. Przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie ww. świadczeń.
3. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń oraz metryk spraw.
4. Udzielanie informacji o uprawnieniach oraz pomocy przy załatwianiu spraw o świadczenia z funduszu alimentacyjnego i świadczenia wychowawcze.
5. Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń.
6. Prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań.
7. Opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
8. Planowanie potrzeb w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych.
9. Współpraca z innymi pracownikami oraz instytucjami.
10. Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
11. Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
12. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i regulaminów wewnętrznych

IV. Warunki pracy:
- miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę

V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie - kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
4. Dokument potwierdzający tożsamość – kserokopia poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu, ul. Krobska 45a lub przesłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu” w terminie do dnia 30 maja 2018 r.


Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.




Nabór na wolne stanowisko pracy - pracownik socjalny

2018-05-08

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – pracownik socjalny.


I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art. 116 oraz art. 156 ustawy o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 z późn. zm.) poprzez spełnianie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
a) posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
b) ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
c) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
Kandydat, który ubiega się o stanowisko pracownika socjalnego na podstawie pkt c) musi udokumentować – okazać – suplement dyplomu, z którego będzie jasno wynikało, iż w toku realizacji studiów na wyżej wymienionych kierunkach zrealizował wymagane przedmioty i praktyki określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego, realizowanej w szkołach wyższych (Dz. U. z 2012 r. poz. 486 z późn. zm.),
d)posiadanie praw nabytych w zakresie uprawnień do wykonywania zawodu pracownika socjalnego.
Szczegółowe wytyczne dotyczące uznania kwalifikacji uprawniających do wykonywania zawodu pracownika socjalnego znajdują się na stronie: www.mpips.gov.pl w zakładce ,,pomoc społeczna’’, ,,interpretacje wybranych przepisów”.
e) osoby, które przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy były zatrudnione na stanowisku pracownika socjalnego na podstawie dotychczasowych przepisów, zachowują uprawnienia do wykonywania zawodu.
f) osoby, które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia, mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
g) osoby kierujące placówkami opiekuńczo-wychowawczymi i ośrodkami adopcyjno-opiekuńczymi powinny ukończyć specjalizację nie później niż do końca 2005 r.; osobom tym zalicza się staż pracy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i ośrodkach adopcyjno-opiekuńczych.
h) osoby, które w okresie 3,5 roku od dnia wejścia w życie ustawy ukończą studia wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia, mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
i) osoby, które przed dniem 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia, po uzyskaniu dyplomu ukończenia tych studiów mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
6. Prawo jazdy kat. B.

II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność współpracy w zespole.
2. Dyspozycyjność.
3. Odpowiedzialność.
4. Kreatywność.
5. Umiejętność zorganizowania pracy własnej.
6. Wysoka kultura osobista.
7. Znajomość programu SYGNITY w zakresie pomocy społecznej i świadczeń wychowawczych.

III. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku obejmuje między innymi:
1. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
2. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.
3. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
4. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin grup i środowisk społecznych.
5. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa.
6. Zawieranie kontraktów socjalnych.
7. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu pomocy społecznej.
8. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych.
10. Rozpatrywanie wniosków zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
11. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń oraz metryki spraw.
12. Udzielanie informacji o uprawnieniach oraz pomocy przy załatwianiu spraw o świadczenia wychowawcze.
13. Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń.
14. Prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań.
15. Współpraca z innymi pracownikami oraz instytucjami.
16. Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
17. Prawidłowe prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt.
18. Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz regulaminów wewnętrznych.

IV. Warunki pracy:
- miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę

V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie - kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
4. Dokument potwierdzający tożsamość – kserokopia poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu, ul. Krobska 45a lub przesłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu” w terminie do dnia 30 maja 2018 r.

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.




Nabór na stanowiska asystentów rodziny

2017-12-13

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu ogłasza nabór na stanowiska:
ASYSTENTÓW RODZINY- 2-3 osoby


Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie
Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń lub luty 2018 r.
Okres zatrudnienia: 02.01.2018 r. lub 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. (z możliwością kontynuowania umowy w kolejnych latach)

1.Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) posiadanie:
- wykształcenia wyższego o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
lub
- wykształcenia wyższego na dowolnym kierunku, uzupełnionego szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną
lub
- wykształcenia średniego i szkolenia z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanie co najmniej 3-letniego stażu pracy z dziećmi lub rodziną.
g) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
h) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
f) umiejętność współpracy w zespole,
g) odporność na sytuacje stresowe,
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną
i) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,
j) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną

3.Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia
b) komunikatywność
c) odpowiedzialność
d) kreatywność
e) obowiązkowość
f) rzetelność
g) zaangażowanie i odporność na stres
h) zdolności organizacyjne

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.
Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie:
- współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta, itp.,
- pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych,
- pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,
- merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
- pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,
- motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.
Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny w różnych godzinach dnia, między godziną 900 a 2000, ale może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania między godz. 900 a 2000 - zgodnie z harmonogramem usług ustalonych wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny będzie wykonywać usługę w różnych godzinach dnia od poniedziałku do piątku.

5.Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie - kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
4. Dokument potwierdzający tożsamość – kserokopia poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu, ul. Krobska 45a lub przesłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu” w terminie do dnia 22 grudnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

6. Postępowanie rekrutacyjne:
Po weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz dokonaniu wstępnej oceny merytorycznej, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu przy ul. Krobskiej 45 a.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wynikach konkursu umieszczona będzie na tablicy informacyjnej OPS w Poniecu oraz na stronie internetowej: www.poniec.opsinfo.pl

Poniec, dnia 13 grudnia 2017 r.
/-/ Hanna Konieczna





Informacja o wyniku naboru na stanowisko pracownika socjalnego.

2017-09-20

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu, została wybrana:

Pani Justyna Hechmann, zam. Kobylin

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Justyna Hechmann spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka uzyskała najwyższą liczbę punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej, według ustalonych kryteriów. Ponadto przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Justyna Hechmann posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do właściwego wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego.

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Hanna Konieczna




Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – pracownik socjalny

2017-08-11

I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art. 116 oraz art. 156 ustawy o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2016 poz. 930 z późn. zm.) poprzez spełnianie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
a) posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
b) ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
c) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
Kandydat, który ubiega się o stanowisko pracownika socjalnego na podstawie pkt. c) musi udokumentować – okazać – suplement dyplomu, z którego będzie jasno wynikało, iż w toku realizacji studiów na wyżej wymienionych kierunkach zrealizował wymagane przedmioty i praktyki określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego, realizowanej w szkołach wyższych (Dz. U. z 2012 r. poz. 486 z póź.zm.),
d) lub posiadanie praw nabytych w zakresie uprawnień do wykonywania zawodu pracownika socjalnego;
Szczegółowe wytyczne dotyczące uznania kwalifikacji uprawniających do wykonywania zawodu pracownika socjalnego znajdują się na stronie: www.mpips.gov.pl w zakładce "pomoc społeczna", "interpretacje wybranych przepisów".
e) osoby, które przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy były zatrudnione na stanowisku pracownika socjalnego na podstawie dotychczasowych przepisów, zachowują uprawnienia do wykonywania zawodu.
f) osoby, które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia, mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
g) osoby kierujące placówkami opiekuńczo-wychowawczymi i ośrodkami adopcyjno-opiekuńczymi powinny ukończyć specjalizację nie później niż do końca 2005 r.; osobom tym zalicza się staż pracy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i ośrodkach adopcyjno-opiekuńczych.
h) osoby, które w okresie 3,5 roku od dnia wejścia w życie ustawy ukończą studia wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia, mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
i) osoby, które przed dniem 1 maja 2004 r. rozpoczęły studia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia, po uzyskaniu dyplomu ukończenia tych studiów mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o ochronie danych osobowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7. Prawo jazdy kat. B.

II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność współpracy w zespole.
2. Dyspozycyjność.
3. Odpowiedzialność.
4. Kreatywność.
5. Umiejętność zorganizowania pracy własnej.
6. Wysoka kultura osobista.
7. Znajomość programu SYGNITY w zakresie pomocy społecznej i świadczeń wychowawczych.

III. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku obejmuje między innymi:
1. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
2. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.
3. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
4. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin grup i środowisk społecznych.
5. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa.
6. Zawieranie kontraktów socjalnych.
7. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu pomocy społecznej.
8. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych.
10. Rozpatrywanie wniosków zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
11. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń oraz metryki spraw.
12. Udzielanie informacji o uprawnieniach oraz pomocy przy załatwianiu spraw o świadczenia wychowawcze.
13. Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń.
14. Prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań.
15. Współpraca z innymi pracownikami oraz instytucjami.
16. Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
17. Prawidłowe prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt.
18. Wykonywanie innych poleceń Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej wynikających z zadań i regulaminu organizacyjnego.

IV. Warunki pracy:
- miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę

V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie - kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
4. Dokument potwierdzający tożsamość – kserokopia poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu, ul. Krobska 45a lub przesłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu” w terminie do dnia 25 sierpnia 2017 r.

Aplikacje, które wpłyną do ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.




Nabór na referenta

2016-11-09

Nabór na wolne stanowisko - referent ds świadczeń wychowawczych

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu
ogłasza konkurs ofert na stanowisko
Referenta ds. świadczeń wychowawczych
w Ośrodku Pomocy Społecznej
od dnia 1 stycznia 2017r.
Wymagania niezbędne:
1. ma obywatelstwo polskie
2.  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta ds. świadczeń wychowawczych
5. wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe:
1. minimum pół roczny okres pracy w jednostce samorządowej lub w ośrodku pomocy społecznej
2. bardzo dobra znajomość ustawy o świadczeniach wychowawczych , rodzinnych, ustawy o pomocy społecznej i ustawy o finansach publicznych
3. bardzo dobra znajomość programu SYGNITY w zakresie świadczeń wychowawczych i rodzinnych
4. znajomość ustawy o funduszu alimentacyjnym
5. umiejętność współpracy w zespole,
6. dyspozycyjność,
7. odpowiedzialność,
8. kreatywność
9. stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku.       
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach wychowawczych,rodzinnych Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej i innych przepisów.
1. przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2. prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych
3. rozpatrywanie wniosków zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
4. prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń oraz metryki spraw,
5. udzielanie informacji o uprawnieniach oraz pomocy przy załatwianiu spraw o świadczenia wychowawcze.
6. sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,
7. prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań,
8. opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
9. planowanie potrzeb w zakresie świadczeń wychowawczych
10. ustalenie zapotrzebowania na środki masowe na realizację świadczeń wychowawczych,
11. współpraca z innymi pracownikami oraz instytucjami,
12. wydawanie zaświadczeń dotyczących pobranych świadczeń,
13. prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń,
14. prawidłowe prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt.
15. wykonywanie innych poleceń Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej wynikających z zadań i regulaminu organizacyjnego
16. zastępowanie pracownika ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego podczas jego nieobecności
17. przy wykonywaniu zadań pracownik jest obowiązany:
- kierować się zasadami etyki zawodowej,
- udzielać osobom pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach.
- zachować w tajemnicy informacje uzyskane w toku czynności zawodowych, a także po ustaniu zatrudnienia, chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny,
- do podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie ( kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów ),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
f) podpisane  oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia,
g) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
h) kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
i) zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,

Oferty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko Referenta ds. Świadczeń wychowawczych” do dnia 25 listopada 2016r.  W biurze kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu od godz. 7-ej
 do godz. 15-tej
 
Aplikacje, które wpłyną do ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www..poniec.opsinfo.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu przy ul Krobskiej 45 a
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2014r.  poz.1182 z póz. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopad 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 poz. 1202 z póź. zm.)”.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Maria Śmigielska




Informacja o wyniku naboru

2013-06-11

Wyniki naboru z zakończenia procedury naboru na stanowiska asystenta rodziny

Wyniki naboru z zakończenia procedury naboru na stanowiska asystenta rodziny w OPS Poniec

Dołączone pliki:

1) Informacja o wyniku naboru



Informacja o zgłoszonych kandydatkach

2013-06-10

Zgłosiły się 4 kandydadki na nabór na stanowisko

Wykaz kandydatek na stanowisko asysten rodziny

Dołączone pliki:

1) Informacja o zgłoszonych kandydatkach



Informacja z wyboru zgłoszonej oferty

2012-08-13

Wybór wybranej oferty na asystenta rodziny

Informacja z wyboru zgłoszonej oferty na asystenta rodziny

Dołączone pliki:

1) Informacja z wyboru zgłoszonej oferty



Nabór na stanowisko

2012-07-05

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Poniecu ogłasza nabór na stanowisko asystent rodziny

Asystent rodziny zatrudnienie na umowę zlecenie

Dołączone pliki:

1) Nabór na stanowisko


      Świadczenia
      Świadczenia rodzinne i zasiłki        dla opiekunów
      Świadczenie wychowawcze          (Rodzina 500 plus)
      Dobry start (300 dla ucznia)
      Jednorazowe świadczenie          (Za życiem)
      Pomoc Społeczna
      Fundusz alimentacyjny
      Dodatki mieszkaniowe           i dodatek energetyczny
      Druki
      Świadczenia rodzinne i zasiłki          dla opiekunów
      Świadczenie wychowawcze          (Rodzina 500 plus)
      Dobry start (300 dla ucznia)
      Jednorazowe świadczenie          (Za życiem)
      Pomoc Społeczna
      Fundusz alimentacyjny
      Dodatki mieszkaniowe           i dodatek energetyczny
      Wymagane dokumenty
      Świadczenia rodzinne i zasiłki          dla opiekunów
      Świadczenie wychowawcze          (Rodzina 500 plus)
      Dobry start (300 dla ucznia)
      Jednorazowe świadczenie          (Za życiem)
      Pomoc Społeczna
      Fundusz alimentacyjny
      Dodatki mieszkaniowe           i dodatek energetyczny

Get Adobe Flash player










 
 


 

 
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu. ul. Krobska 45a. 64-125 Poniec, tel./faks: (65)573-13-18

 
Korzystając z serwisu akceptujesz zasady wykorzystania plików cookies. więcej informacji